xa0 به شوهرش که حقوقش 2800 میگه بمونی خونه که چی بشه باید کار کنی دیگه ولی به تو که درامدت 300 تومن میگه خب کار کجا بود که بره کار کنه !!!!! xa0 xa0 پ.ن : آخ که چقد فامیلت برازندته زن !!! ت.ن : ع.ف .م ببخش ... xa0 xa0 xa0 xa0...