اولین بار بود !

خرید بک لینک

دو هفته پیش دیدم امبولانس دم در ایستاده

زن همسایه ام اس داشت و سریع شیفت شد که حتما دوباره حالش بد شده

بعد دیدم صدای گریه میاد

رفتم سراغ بگیرم مامور اورژانس نذاشت

فقط گفت فوت شدن

حالم خراب شد

زن جوون بود و اصلا از جلوی چشمم اون ور نمی رفت

بعد هم امبولانس بهشت زهرا و مابقی جریان

ولی بعد یک هفته کاشف به عمل اومد که پدر خانم منزلشون بودن و فوت شدن

امروز فرصت شد برم برای عرض تسلیت

حرف رفت سمت همسرش و خصوصیات اخلاقیش ...

گفت کنارش آروومم ...ارامش دارم

یک زن مریض که کارش به شیمی درمانی هم کشیده کنار یه مرد وسواسی مریض

برای اولین بار به ارامش زندگی کسی حسودیم نشد

درافشانی های مریم نخودی...

ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:48

صفحه بندی