مادرجان کمتر وول بخور خب ! این موهات که تاب می خوره دل آشوب میشم . بس که لیمو خوردم معدم نازک شد آخه پسر . قربون اون شومبولت بشم که قد یه نخوده .
معده فدای سرت ، اگه قرار باشه یکسر سر کاسه توالت عق بزنم ، کی به این همه کار برسم . کار باید انجام بشه . بمیرمم باید همه چی درست و به موقع انجام بشه .
قبل از تو هم همین بودم . آنفولانزا گرفته بودم . استخون دردی داشتم که گریم می گرفت .ولی چاره ای نبود . مهمون داشتم .آخ جات خالی ! همه جارو قشنگ دوبار وایتکس مالی کردم و از حال رفتم . تو هم حواست باشه تمییزی خونه خیلی مهمه .زن که گرفتی یه روز در میون دست بکش رو شیشه تلویزیون و اگه خاک داشت ، بهش بگو این چیه ؟! که اویزه گوشش بشه ، نره دنبال یللی و تللی و برسه به نظافت و خونه و زندگیش . یه روز در میون ، یادت نره ! قربون دوازده سانت قدت بشم .
به هوش که اومدم ، بابات هول شده بود گفت برم برات آب میوه یگیرم .نذاشتم . آب میوه پاکتی ؟! به چه درد می خوره تفاله ! با بیرون مخالفم . آره کلا تو خونه باید همه چی درست کرد . گفتم سیب و هویج بگیره ، خودمون آب می گیریم .
با همون حال وایسادم پای ظرفشویی .تک تک چیزمیزای آب میوه گیری رو شستم . زن اگه زن باشه نباید یه دونه ظرفش بمونه برای ساعت بعد .در جا بشوره و جا به جا کنه .یکی و دو بار که به زنت بگی : "ممکنه یکی با ما از در خونه بیاد تو زشته ، میگه چقد شلختن !" خودش ماستارو کیسه می کنه . رو به قبله هم که باشه ، ظرفشویی برق مینداره بعد میره بغل دست شوهرش .
آروم بگیر مامان جان !لااقل بذار گوشت بسته بندی کنم ...
اهان اینجا رو خوب گوش کن ! گوشت خیلی مهمه .گوشت یخی به هیچ وجهه . ادم بدبخت و بیچاره که سر و تا پا قرض و قوله ان ، زیادن . گوشت یخی رو باید اونا بخورن . البته بابات هم غر می زنه . میگه همه همین گوشت یخی اداره رو می خورن . ولی من کوتاه نمیام . گوشت فقط تازه . اونم از جایی که بهت یادش میدم . نزدیک خونه مادربزرگته .
از گوشت مهمتر بسته بندیشه . باید طوری گوشت به کیسه جاکنی که هوا نره داخل . اینو بسپار به خودم . فقط به زنت بگو :" نگا کن قشنگ یاد بگیر ببین مادرم چه جور چرخ کرده ها رو صاف و صوف می کنه تو فریزر ." حواست باشه پسر همیشه منو بزن تو سرش . ببین حال و روزمو .نباید یادت بره که چی دارم می کشه .اه از الان ازش بدم میاد سرتق خانومو . وای دارم بالا میارم ...
وای مردم خدایا .چه حالیم . خدا نصیب نکنه . همون بود که مادربزرگم خدا بیامرز می گفت :" آدم سگ بشه ، مادر نشه !" این معده دیگه به حالت درست و درمون قبل تو برنمی گرده . ولی با همه این اوضاع و احوال می دونم بابات یه چیز دیگه میشه واست . فکر کن رفته یه شلوار لی بیست سانتی رو ، 95 تومن پول داده واسه تو . اون وقت شلوار خودشو تا حالا دو بار دادم به این مرتیکه لال و کر تو شهرک ، خشتکشو رفو کرده . دفه دوم که با مکافات بهش فهموندم چی کار باید بکنه .
اه اونقد حرصمو درآورده . هم چین که فهمید حامله ام ، دیدم شب با دوتا باکس آب معدنی اومد خونه که دیگه آب اینجارو نخور ! واسه بچه خوب نیست . من تو این یه سال بادمجون بم بودم که آفت برنمی داشت ؟! ولی تو ذوقش نزدم .
می خواستم بهت نگم . فقط میریم مطب . اونم فوق تخصص ، هر دفه 50 تومن . گفتم بهت که از حال رفتم . منو برد همین درمانگاه خراب شده . قیامت بود . ده نفر با من اومدن تو ، پیش دکتر . اصلا فشارمم نگرفت . فقط یه آمپول تقویتی نوشت .
دیگه گفتم ولی تو جو نگیردت . مردا احساساتی میشن . من ، یعنی بابات تصمیم گرفته تو ، تو بیمارستان خصوصی دنیا بیای ولی تو به زنت میگی :" مادرمم تو بیمارستان دولتی زاییده ! "
باباتو می گفتم . چنان قربون صدقت میره .میگم این حرفا تا حالا کجاش بود آخه ؟! دست میندازه زیر بند و بساطش و میگه : " خدا شکرت دوتا شدیم ! " وقیح شده . وای چه حالیم ... ای ای ...
هیچی ام نیست تو شکمم.چی بالا میارم خدا می دونه ؟!
هر چی فکر می کنم تو این بابا رو ول نمی کنی منو بچسبی . اون واست یه چیز دیگه میشه . هر قدر م من تمیز باشم . حواسم به خورد و خوراک باشه ، تو بابایی میشی . ولی بازم خوبه . وقتی زنت ازت بپرسه : " کی رو از همه بیشتر دوست داری ؟! " تو بهش میگی :" بابامو اصلا یه جور دیگه ای می خوام ! " کونش می سوزه قشنگ . همینم غنیمته . آره همینم خوبه . من برم حمومه یه بار دیگه وایتکس بریزم تا بابات نیومده .
درافشانی های مریم نخودی...ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: name,meaning,m,gif,and justice for all,definition,like clockwork,l,meme,es6, نویسنده: بازدید: 110