دیشب یکی از امرا رفته بود کابین جنگنده ساخت ایران
رو افتتاح کنه
مامان می گفت :"خب اینا چطور کابین هواپیما رو می سازن
تو پوشک موندن ؟!"
گفتم :" مامان هنوز درسشون اونجا نرسیده !!! "
درافشانی های مریم نخودی...ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56