پرستار مادربزرگم چنان با آب و تاب تعریف می کنه
که رضا پهلوی پنج شنبه شب چه کرده و چه صحبت هایی
اصن یه وضعی
خوش به حالش هنوز, امید داره که کسی
بتونه واسه این کشور کاری کنه
شایدم دلخوشی به برداشتن روسری و رفتن دیسکو و همون کاباره
خودمون باشه ...
درافشانی های مریم نخودی...ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58