بزرگترین خشونت بی اعتنایی است .

خرید بک لینک
جملات پایانی نمایش "ماه در آب" محمد یعقوبی :

مادرم یادداشت اون روز ش رو با یه سوال تموم کرده :"کیه که حتی یه بار آرزو نکرده باشه کاش می تونست همه چیز رو بذاره بره و یه زندگی جدید رو شروع کنه ؟!؟!

خاله آلما میگه :"آدم ها دو دستن آدم هایب که می مونن آدم هایی که میرن

دایی آروین میگه :"آدما دو دستن آدم های که به رویاشون خیانت می کنن آدم هایی که دنبال رویاهاشون میرن

مادرم آیسودا هم می گفت :"آدم ها دو دستن آدم هایی که به ماه بالای سرشون خیره شدن و ادم هایی که به ماه توی آب .

ت.ن : خداروشکر که نیستی که کارو نفهمی و بگی مزخرف بود !!!!

+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم آذر ۱۳۹۵ساعت 23:8 توسط maryam |
درافشانی های مریم نخودی...

ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال می‌کنید

برچسب: بزرگترین,خشونت,اعتنایی,است, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی