مادرم یادداشت اون روز ش رو با یه سوال تموم کرده :"کیه که حتی یه بار آرزو نکرده باشه کاش می تونست همه چیز رو بذاره بره و یه زندگی جدید رو شروع کنه ؟!؟!
خاله آلما میگه :"آدم ها دو دستن آدم هایب که می مونن آدم هایی که میرن
دایی آروین میگه :"آدما دو دستن آدم های که به رویاشون خیانت می کنن آدم هایی که دنبال رویاهاشون میرن
مادرم آیسودا هم می گفت :"آدم ها دو دستن آدم هایی که به ماه بالای سرشون خیره شدن و ادم هایی که به ماه توی آب .
ت.ن : خداروشکر که نیستی که کارو نفهمی و بگی مزخرف بود !!!!