دختر گفت : " توآدم خوبی هستی .ولی در زندگی خوب بودن به هیچ دردی نمی خورد "
- "مگر خود توخوب نیستی ؟
- من؟ نه، اصلا . با همین سن فهمیده ام که مردم وقتی می خواهند بگویند یک نفر خر و بی عرضه است ،می گویند چه آدم خوبی است
جولیو پرسید:" مثلا ایا عموجان توادم خوبی نیست ؟"
-به نظر تو اگرادم خوبی بود به ان مقام بالا می رسید ؟ برای رسیدن به ان بالا ها باید خشن بود . بد بود .
ار این کتاب فیلمی با همین نام با بازی خسرو شکیبایی ساخته شده به کارگردانی فرهاد صبا . با یه وفاداری خاصی هم اقتباس انجام شده .چون به محض خوندن اوایل کتاب ذهن اگر فیلم را قبلا دیده باشه هدایت میشه به صحنه های اون .همون انگشتر همون شخصیت ها همون صحنه پردازی ها .حتی رنگ ماشین و شغل مرد اصلی قصه ...