قضاوتی نمی کنم فقط
امیدوارم نتیجش رواج خشونت نباشه ...
یاد مادرشوهر ...م افتادم که می گفت مریمو اگه پسرم کتک زده بود نباید ول می کرده و می رفت !
هرچند زیاد م نباید از بعضی ادم ها توقع داشت وقتی واسه دختر خودش خواستگار اومده بود و داماد قبول نکرده بود مهریه بیش از 110 سکه رو و پسرش پیشنهاد داد که خب حق طلاق بگیره که جبران کمی مهریه بشود ، مادر شوهر ...م بیان افاضات نمودن که :
-" نه بابا زن عقلش کمه ! هر روز می خواد زندگی ول کن و بیاد ! "
اونکه دختر خودش بود برخورد این بود خدا به داد من عروس می رسید اگه ادامه داده بودم با اون خانواده ....
خدایا شکرت که دیگه بینشون نیستم ...