ماه و پلنگ و زنان خوب

خرید بک لینک
سریال ماه وپلنگ تمام شد با یه نتیجه گیری خفن که یه زن خوب چقد میتونه بخشنده و بزرگوار باشه ...

قضاوتی نمی کنم فقط

امیدوارم نتیجش رواج خشونت نباشه ...

یاد مادرشوهر ...م افتادم که می گفت مریمو اگه پسرم کتک زده بود نباید ول می کرده و می رفت !

هرچند زیاد م نباید از بعضی ادم ها توقع داشت وقتی واسه دختر خودش خواستگار اومده بود و داماد قبول نکرده بود مهریه بیش از 110 سکه رو و پسرش پیشنهاد داد که خب حق طلاق بگیره که جبران کمی مهریه بشود ، مادر شوهر ...م بیان افاضات نمودن که :

-" نه بابا زن عقلش کمه ! هر روز می خواد زندگی ول کن و بیاد ! "

اونکه دختر خودش بود برخورد این بود خدا به داد من عروس می رسید اگه ادامه داده بودم با اون خانواده ....

خدایا شکرت که دیگه بینشون نیستم ...

+ نوشته شده در شنبه چهارم دی ۱۳۹۵ساعت 12:53 توسط maryam |
درافشانی های مریم نخودی...

ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال می‌کنید

برچسب: ماه,پلنگ,زنان,خوب, نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:27

صفحه بندی