رامبد جوان دیشب تو برنامش گفت از کتابی نقل کرد که همه افراد خانواده خوبه یه دفترچه داشته باشن و قبل خواب 6 تا کار یا موقعیت خوشایند یا لحظه های خوب توش بنویسن ...جای دیگه هم شنیده بودم که با این کار بعد یه مدت تمرکزت رو خوبی ها میشه ...
حالا من اگه این دفترچه رو داشتم حتما توش می نوشتم که : یهو گفتم به وبلاگ یه سری بزنم دلی بود وگرنه من که خیلی وقته چیزی ننوشتم ...و پیامتو دیدم که
چوب خطت پرشده ...دلتنگتم ...
مریم عزیزم بهم انرژی مثبت دادی حتی الان که دوباره خوندمش کلی کیف کردم ...
+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 17:1 توسط maryam |
درافشانی های مریم نخودی...
ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: دوست,وبلاگیم, نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 15:27