متاسفم
اون داد هایی که زدم
اون یقه گیری ها
رو باید نسبت به یه بی شرفی
انجام میدادم
که ندادم !!!!!!!
ت.ن : من یه بزدلم !
ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 4:43