متاسفانه اغلب احترام هایی که واسه بعضی آدم ها قائل بودم از جنس احترامیه که موقع رانندگی واسه یه نیسان ابی قائلم !!!
پ.ن: ائینه و شمعدان نداشته و نخریده رو ببخشی هم داستانیست !!!
ت.ن: دیگه کتاب هم چاره ساز نیست ...
درافشانی های مریم نخودی...
ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال میکنید
برچسب: هر روز که میگذرد,هر روز که از خواب بیدار میشوم,هر روز که از ما میگذره,هر روز که صبح بردمیدی, نویسنده: بازدید: 45