اسمش را هم می گذاریم دوست داشتن ...

خرید بک لینک
واسه خرید عید و عقد خواهرش 300 تومن بهم داد و تاکید کرد حواست باشه که دیگه ندارم بدما ،همینه فقط ! خودش هم همراهیم نکرد چون عید سال گذشته که اومده بود دعوامون شده بود بعدش و امسال زیرپوستی تلافیش کرد !!!

و من دراز گوش نصف این پول کلی گشتم تا واسش لباس سایز تنشو گیر بیارم و بخرم

تا اون برگرده بگه خواهرم واسه عقد به ما نیم سکه داده من باید لااقل سه برابرشو بهش کادو بدم !!!! ای تو روح این زندگی و دوست داشتن ...این جور وقتا باید فحش آبدار داد تا دلت خنک شه ولی خب نمیشه ...

پ.ن: اینا یه برشن از یه زندگی که هر روزش واسه خودش یه داستانی بوده اینو گفتم چون تو فیس یه پستی گذاشتم یه عزیزی چنان موضع گرفته بود که من یه روز هنگ بودم چی جوابشو بدم

درافشانی های مریم نخودی...

ما را در سایت درافشانی های مریم نخودی دنبال می‌کنید

برچسب: اسمش همین است,اسمش همین است علیرضا آذر, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 18:01

صفحه بندی