
xa0 متاسفم اون داد هایی که زدمxa0 اون یقه گیری هاxa0 رو باید نسبت به یه بی شرفیxa0 انجام میدادمxa0 که ندادم !!!!!!! xa0 xa0 ت.ن : من یه بزدلم !...
ادامه مطلب
پسر،پسر قند عسل ! xa0 مادرجان کمتر وول بخور خب ! این موهات که تاب می خوره دل آشوب میشم . بس که لیمو خوردمxa0 معدم نازکxa0 شد آخه پسر . قربون اون شومبولتxa0 بشم که قد یه نخوده . معده فدای سرت ، اگه قرار باشه یکسر سر کاسه توالتxa0 عق بزنم ، کی به این همه کار برسم . کار باید انجام بشه . بمیرمم بایدxa0 همه چیxa0 درست و به موقعxa0 انجام بشه . قبلxa0 از تو هم همین بودم . آنفولانزاxa0 گرفته بودم . استخون دردیxa0 داشتم که گریمxa0 می گرفت .ولی چاره ای نبود . مهمون داشتم .آخ جات خالی ! همه جارو قشنگxa0 دو...
ادامه مطلب