
رامبد جوانxa0 دیشب تو برنامش گفت از کتابی نقل کرد که همه افراد خانواده خوبه یه دفترچه داشته باشن و قبل خواب 6 تا کار یا موقعیت خوشایند یا لحظه های خوب توش بنویسن ...جای دیگه هم شنیده بودم که با این کار بعد یه مدت تمرکزت رو خوبی ها میشه ... حالا من اگه این دفترچه رو داشتم حتما توش می نوشتم که : یهو گفتم به وبلاگ یه سری بزنم دلی بود وگرنه من که خیلی وقته چیزی ننوشتم ...و پیامتو دیدم کهxa0xa0 چوب خطت پرشده ...دلتنگتم ... مریم عزیزم بهم انرژی مثبت دادی حتی الان که دوباره خوندمش کلی کیف کردم ... ...
ادامه مطلب