
از کتاب " عروسک فرنگی " آلبا دسس پدس : دختر گفت : " توآدم خوبی هستی .ولی در زندگی خوب بودن به هیچ دردی نمی خورد " - "مگر خود توخوب نیستی ؟ - من؟ نه، اصلا . با همین سن فهمیده ام که مردم وقتی می خواهند بگویند یک نفر خر و بی عرضه است ،می گویند چه آدم خوبی استxa0 جولیو پرسید:" مثلا ایا عموجان توادم xa0خوبی نیست ؟" -به نظر تو اگرادم خوبی بود به ان مقام بالا می رسید ؟ برای رسیدن به ان بالا ها باید خشن بود . بد بود . ار این کتاب فیلمی با همین نام با بازی خسرو شکیبایی ساخته شده xa0به کارگردانی فرهاد صب...
ادامه مطلب