درافشانی های مریم نخودی

متن مرتبط با «خوب» در سایت درافشانی های مریم نخودی نوشته شده است

ماه و پلنگ و زنان خوب

  • نیلوبلاگ

    سریال ماه وپلنگ تمام شد با یه نتیجه گیری خفن که یه زن خوب چقد میتونه بخشنده و بزرگوار باشه ... قضاوتی نمی کنم فقطxa0 امیدوارم xa0نتیجش رواج خشونت نباشه ... یاد مادرشوهر ...م افتادم که می گفت مریمو اگه پسرم کتک زده بود نباید ول می کرده و xa0می رفت ! هرچند زیاد م نباید از بعضی ادم ها توقع داشت وقتی واسه دختر خودش خواستگار اومده بود و داماد قبول نکرده بود مهریه بیش از 110 سکه رو و پسرش پیشنهاد داد که خب حق طلاق بگیره که جبران کمی مهریه بشود ، مادر شوهر ...م xa0بیان افاضات نمودن که xa0: -" نه بابا ز...

    ادامه مطلب
  • عاشقتم مرد ...

  • نیلوبلاگ

    xa0 وقتی از دکترها گفتی و بساز بفروشی بعضی هاشون یاد یه دکتر افتادم بسیار نامرد ولی جالبه یاد جکی افتادم که واسم تعریف کرده بود یه دکتر زنان بود که بساز بفروش هم بود نسخه رو اشتباهی واسه یه خانوم نوشته بود به علت رعایت اخلاق از بیان کامل لطیفه معذورم ...ولی کلی خندیدم باز هم xa0 ولی دکتر قلابی این دلیل نمیشه که اینجا نگم خیلی بی شرفی خیلی ... xa0 ت.ن : منم اقای شجاع نوری نازنین رو دوست می دارم ... xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...

    ادامه مطلب