درافشانی های مریم نخودی

متن مرتبط با «خشونت» در سایت درافشانی های مریم نخودی نوشته شده است

بزرگترین خشونت بی اعتنایی است .

  • نیلوبلاگ

    جملات پایانی نمایش "ماه در آب"xa0 محمد یعقوبی :xa0 مادرم یادداشت اون روز ش رو با یه سوال تموم کرده :"کیه که حتی یه بار آرزو نکردهxa0 باشه کاش می تونست همه چیز رو بذاره بره و یه زندگی جدید رو شروع کنه ؟!؟! خاله آلما میگه :"آدم ها دو دستن آدم هایب که می مونن آدم هایی که میرنxa0xa0xa0 دایی آروین میگه :"آدما دو دستن آدم های که به رویاشون خیانت می کنن آدم هایی که دنبال رویاهاشون میرنxa0xa0xa0xa0 مادرم آیسودا هم می گفت :"آدم ها دو دستن آدم هایی که به ماه بالای سرشون خیره شدن و ادم هایی که به ماه توی ...

    ادامه مطلب