
با دختر یکی از همکارام امشب تلفنی حرف زدم حدود دو ساله و نیمشه مهنا خانوم منو دعوت کرده که برم خونشون گفتم ناهار بیام یا شام ؟! گفت شام بیاxa0 کمی مکث کرد و بعد گفت نی نی رو هم بیار گفتم نی نیxa0 ندارم که بیارم گفت :خب بخر !!! تازه مامانشم بهش می گفت بگو خاله قلکتو بشکن که نی نی بخری ...چقد کیف کردمxa0xa0 چقد این سادگی بهم مزه داد چقد ... +xa0نوشته شده در xa0چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۵ساعتxa00:5xa0 توسطxa0maryamxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب